Сьогодні ми розглянули можливості диференціація навчання різних учнів.
У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому роль учителя, коли розробляли оцінювання для прикладу учнівської роботи.
У цій вправі ми, працюючи в парах або малих групах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які отримали від колег, допомогли нам удосконалити приклад та стратегію оцінювання.
У цьому модулі ми виконали такі завдання:
- Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- Внесли зміни в План вивчення теми;
- Критично оцінили, чого навчилися;
- Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Дали відповіді на тематичні запитання модуля:
1. Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
2. Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?
Немає коментарів:
Дописати коментар