субота, 3 листопада 2018 р.

Модуль 9. Рефлексія

Сьогодні ми розглянули можливості диференціація навчання різних учнів.
У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та знайому роль учителя, коли розробляли оцінювання для прикладу учнівської роботи. 
У цій вправі ми, працюючи в парах або малих групах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які отримали від колег, допомогли нам удосконалити приклад та стратегію оцінювання. 
              У цьому модулі ми виконали такі завдання:
- Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
- Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
- Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
- Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
- Створили інструменти для підсумкового оцінювання; 
- Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; 
- Внесли зміни в План вивчення теми; 
- Критично оцінили, чого навчилися; 
- Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту. 
             Дали відповіді на тематичні запитання модуля:
1. Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
2. Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?


Немає коментарів:

Дописати коментар