У цьому модулі ми розглядали приклади використання Інтернету у проектній діяльності учнів.
Після того, як ми поділилися з колегами своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, планували, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.
Протягом цього модуля ми знайшли та зберегли Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Обговорили, як будемо використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Також розглянули шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилися правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Ми спланували, як використовувати Інтернет при вивченні теми.
У цьому модулі ми виконали такі завдання:
- Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- Розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- Створили списки використаних джерел;
- Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
- Переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни;
- Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі;
- Запланували, як будемо використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Дали відповіді на тематичні запитання модуля:
- Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати викладання та навчання учнів?
- Яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів?
Немає коментарів:
Дописати коментар