У цьому модулі ми розглянули створення прикладу учнівської роботи.
У класі, де ведеться навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу.
Ми спланували та поділилися з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Також спланували та створили приклад учнівської роботи: презентації. Цей приклад був спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Ми оцінили приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.
Нами було виконано такі завдання модуля:
- Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
- Створили та оцінили приклад учнівської презентації;
- Внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
- Осмислили те, чого навчилися.
Дали відповіді на тематичні запитання модуля:
Дали відповіді на тематичні запитання модуля:
1. Яким чином створення прикладу учнівської роботи допоможе мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання?
2. Як я можу забезпечити досягнення учнями поставлених навчальних цілей при роботі над проектами?
Немає коментарів:
Дописати коментар