четвер, 1 листопада 2018 р.

Модуль 4. Рефлексія

У цьому модулі ми розглянули формуюче оцінювання в проектому навчанні, розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. 
Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких будемо формулювати Основні запитання, що формують зміст проекту. 
У нас була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
              У цьому модулі ми виконали такі завдання:

- Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет- сервісів для спільної роботи із документами;
- Обговорили у парах створені Основні запитання;
- Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання;
- Створили перший варіант плану оцінювання;
- Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
- Удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
- Створили презентацію основних ідей навчальної теми;
- Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
- Осмислили те, чому ми навчилися в цьому модулі.

Немає коментарів:

Дописати коментар