Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких будемо формулювати Основні запитання, що формують зміст проекту.
У нас була можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
У цьому модулі ми виконали такі завдання:
- Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет- сервісів для спільної роботи із документами;
- Обговорили у парах створені Основні запитання;
- Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання;
- Створили перший варіант плану оцінювання;
- Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
- Удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
- Створили презентацію основних ідей навчальної теми;
- Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
- Осмислили те, чому ми навчилися в цьому модулі.
У цьому модулі ми виконали такі завдання:
- Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет- сервісів для спільної роботи із документами;
- Обговорили у парах створені Основні запитання;
- Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання;
- Створили перший варіант плану оцінювання;
- Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
- Удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
- Створили презентацію основних ідей навчальної теми;
- Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
- Осмислили те, чому ми навчилися в цьому модулі.
Немає коментарів:
Дописати коментар