- Обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Іпіеl «Навчання для майбутнього»;
- Сформулювали власні завдання щодо навчання на тренінгу;
- Ознайомилися з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником;
- Створили папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;
- Створили персональну сторінку на вікі-сайті програми;
- Створили власний блог;
- Провели рефлексію власного навчання.
На цьому етапі ми шукали відповіді на:
Ключове запитання тренінгу:
1. Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Тематичні запитання модуля:
1. Як поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?2. Як власні цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити свій педагогічний досвід?
3. Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
4. Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?
Немає коментарів:
Дописати коментар